Mercedes Sprinter W906 4x4 NCV3 facelift 2014-2018 płyta montażowa wyciągarki pod fabryczny zderzak. Przykręcana do podłużnic ramy pojazdu. Wykonana jako jedna zespawana całość. Bez żadnych dokręcanych elementów. Pozwoliło to na na uzyskanie dużej sztywności i niskiej wagi tego produktu. Montaż wymaga wywiercenia 8 otworów od spodu w końcówkach podłużnic. Belka-wzmocnienie zderzaka pozostaje na aucie ale trzeba je podciąć od góry w zależności od wielkości zastosowanej windy. Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 6 mm. Śrutowana i malowana proszkowo w technologii dwuwarstwowej ze strukturą. Posiada wycięcie pod bębnem wyciągarki ułatwiający usuwanie zanieczyszczeń z liny. Waga ok.11,5 kg.
Pełne i sztywne zabezpieczenie skrzyni biegów i reduktora. Zamocowane w czterech punktach ramy pojazdu.Montaż bez osłony silnika Heavy Cruiser nie jest możliwy.
Pełna i rozbudowana osłona chłodnic, silnika i delikatnego przedniego mostu.Pierwsza i chyba najbardziej konieczna z osłon podwozia.
Przeznaczona do aut z silnikiem diesla CRD !
Chroni wszystkie wrażliwe elementy podczas jazdy w terenie.Bardzo duża ilość otworów w płycie pozwala na łatwe czyszczenie i spływ błota ale przede wszystkim zapobiega przegrzewaniu się elementów napędu podczas szybkiej jazdy.Przeznaczona do aut które niezbyt często pojawiają się w cięźkim terenie.
Pełna i rozbudowana przednia osłona .Chroni chłodnice,przekładnię kierowniczą, przedni most, dół silnika i belkę zawieszenia.
Przeznaczona tylko do samochodów z aktywnym przednim spojlerem.!!!