Full transmission and transfer case skid plate for Range Rover Sport facelift L320 2009-2013. Made as one long piece which provides high rigidity. Mounted in the factory holes of the vehicle. Does not require any drilling or welding. Made of 4mm thick structural steel sheet. Shot-blasted and powder coated with anti-corrosion primer class 5 paint with texture. Combines with other standard and offroad guards of HC production. The large number of holes in the skid plate makes it easy to clean and drain mud, as well as prevents overheating of the drive unit components. Weight approx. 10.8kg.
The set includes all necessary screws and mounting elements.
Bardzo rozbudowana i pełna osłona silnika, chłodnic, przekładni kierowniczej i przedniego mostu. Przeznaczona tylko do samochodów bez zamontowanej pod zderzakiem wyciągarki.!!!
Pełna i rozbudowana osłona skrzyni biegów wraz z podstawową osłoną reduktora.Jako jedna całość.Do cięższego terenu w ofercie dwie osobne osłony tych elementów w wersji offroad .
Rozbudowana i pełna osłona zbiornika paliwa. Solidnie zamocowana w sześciu punktach ramy pojazdu. Chroni nisko zawieszony bak przed przetarciem lub rozcięciem.
Pełne i sztywne zabezpieczenie skrzyni biegów i reduktora. Zamocowane w czterech punktach ramy pojazdu.Montaż bez osłony silnika Heavy Cruiser nie jest możliwy.
Chroni nisko zawieszony reduktor skrzyni biegów. Pogięta z jednego kawałka blachy tworzy sztywną i mocną konstrukcję.Szereg otworów w osłonie zapobiega przegrzewaniu się napędu podczas szybkiej jazdy i zapobiega osadzaniu się nadmiaru błota.