Osłona skrzyni biegów w wersji STANDARD Jeep Commander XK XH 2005-2011. Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 4 mm. Śrutowana i malowana proszkowo w technologi dwuwarstwowej ze strukturą. Mocowana w fabryczne otwory samochodu. Nie wymaga wiercenia ani spawania. Łączy się z osłoną silnika i osłoną reduktora Heavy Cruiser tworząc jednolitą pełną osłonę zespołu napędowego. Waga ok. 8,1 kg.
Pełna i bardzo rozbudowana osłona reduktora skrzyni biegów w wersji OFFROAD. Solidnie zamocowana w czterech punktach do ramy pojazdu.Razem z osłoną silnika i osłoną skrzyni biegów HC tworzy sztywną i solidną konstrukcję.
Trzecia w kolejności od przodu osłona podwozia.Chroni skrzynię biegów i reduktor podczas jazdy w terenie.
Może łączyć się z pozostałymi osłonami podwozia HC w wersji STANDARD tworząc pełną osłonę podwozia.
Pełna i rozbudowana przednia osłona .Chroni chłodnice,przekładnię kierowniczą, przedni most, dół silnika i belkę zawieszenia.
Przeznaczona tylko do samochodów z aktywnym przednim spojlerem.!!!
Pełna , rozbudowana osłona. Chroni skrzynię biegów. Szereg otworów w osłonie pozwala na właściwe chłodzenie i ułatwia usuwanie nagromadzonego błota.
BEZ ZAMONTOWANEJ OSŁONY SILNIKA HEAVY CRUISER MONTAŻ TEJ OSŁONY NIE JEST MOŻLIWY
Rozbudowana i pełna osłona zbiornika paliwa. Solidnie zamocowana w sześciu punktach ramy pojazdu. Chroni nisko zawieszony bak przed przetarciem lub rozcięciem.
Pełna , rozbudowana osłona. Chroni reduktor skrzyni biegów. Szereg otworów w osłonie pozwala na właściwe chłodzenie i ułatwia usuwanie nagromadzonego błota.