Pakiet Offroad do Toyota land Cruiser 150 Prado 2021-. Czyli zestaw trzech pełnych i rozbudowanych osłon podwozia. Osłona chłodnic , silnika i przedniego mostu GEnLC150-21Offroad-bl. Osłona skrzyni biegów i reduktora GTeTcLC150-21offroad-bl.Osłona zbiornika paliwa GFtLC150-21offroad-bl. Oraz dedykowana płyta montażowa wyciągarki WMLC150-2021-standard. Płyty osłonowe wykonane z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 4 mm. Śrutowane i malowane proszkowo w technologii dwuwarstwowej ze strukturą i podkładem antykorozyjnym klasy 5. Przykręcane w fabryczne otwory w ramie pojazdu. Montaż nie wymaga wiercenia ani spawania. Dodatkowe otwory i wycięcia zapobiegają przegrzewaniu się elementów napędu i ułatwiają usuwanie błota. Płyta wyciągarki ze stali konstrukcyjnej o grubości 6 mm . Całość tworzy sztywną i stosunkowo lekką ochronę spodu pojazdu. Waga zestawu ok. 69,3 kg.
Osłania nisko zawieszony tylny tłumik przed wgnieceniem lub rozdarciem o kamienie podczas jazdy w terenie.
!! PASUJE TYLKO DO SAMOCHODÓW Z SILNIKIEM DIESLA !!
Pełny rozbudowany zestaw osłon zespołu napędowego.Chroni wszystkie wrażliwe elementy podczas jazdy w terenie.Chłodnice,most przedni,silnik,skrzynię biegów i reduktor.Liczne otwory w osłonach pozwalają na spływ błota i łatwe ich czyszczenie.
Pełne i sztywne zabezpieczenie skrzyni biegów i reduktora w wersji OFFROAD.Zamocowane w czterech punktach ramy pojazdu.Montaż bez osłony silnika Heavy Cruiser nie jest możliwy.
!! NIE PASUJE DO SAMOCHODÓW Z SILNIKIEM BENZYNOWYM !!
Pełne i sztywne zabezpieczenie skrzyni biegów i reduktora w wersji OFFROAD. Zamocowane w czterech punktach ramy pojazdu.Montaż bez osłony silnika Heavy Cruiser nie jest możliwy.
Najlżejsza linia osłon HC Sport do GV2 . Pełna , rozbudowana osłona skrzyni biegów.Mocowana do osłony silnika HC i ramy pojazdu. Bardzo duża ilość otworów w płycie pozwala na łatwe czyszczenie i spływ błota ale przede wszystkim zapobiega przegrzewaniu się elementów napędu podczas szybkiej jazdy.
Rozbudowana i pełna osłona zbiornika paliwa. Solidnie zamocowana w czterech punktach ramy pojazdu. Chroni nisko zawieszony bak przed przetarciem lub rozcięciem.
Pełna osłona skrzyni biegów w wersji OFFROAD.Solidnie zamocowana w czterech punktach do ramy pojazdu.Łączy się z osłoną silnika i osłoną reduktora HC tworząc sztywną i solidną konstrukcję.