Vw T4 Syncro 4x4 facelift 1996-2003 osłona zespołu napędowego w wersji OFFROAD . Całkowicie osłania silnik, skrzynię biegów i przekładnię kątową - reduktor. Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 4 mm. Śrutowana i malowana proszkowo w technologii dwuwarstwowej z podkładem proszkowym antykorozyjnym klasy 5 . Montaż nie wymaga wiercenia ani spawania. Przykręcana w fabryczne otwory w w podwoziu pojazdu przy użyciu śrub i nitonakrętek. Rozbudowane boczne mocowania są jednocześnie bocznymi osłonami osprzętu silnika. Dodatkowe otwory zapobiegają przegrzewaniu się elementów napędu a także ułatwiają usuwanie błota. Waga ok.33,9 kg.
Full, extended gaurd. Protects the transmission. A number of holes in the skid plate allow proper cooling and facilitate removal of accumulated mud.
WITHOUT THE HEAVY CRUISER ENGINE GAURD IN PLACE, INSTALLATION OF THIS SKID PLATE IS NOT POSSIBLE.
The lightest line of HC Sport guards for GV2 . Full, extended transmission skid plate. Attached to the HC engine guard and vehicle frame. A high number of holes in the plate allows for easy cleaning and mud runoff, but most importantly prevents overheating of drive components during fast driving.
Full extended skid plate set in OFFROAD version. Protects all sensitive vehicle components. Radiators, front differential, engine, steering gear, transmission, transfer case and fuel tank for off-road use.
A full extended set of drive train skid plate. Protects all sensitive components during offroad driving - radiators, front differential, engines, transmission and transfer case. Numerous holes in the guards allow mud to run off and clean them easily.