Pełna rozbudowana osłona reduktora Offroad Toyota Land Cruiser J200 2008-2014 Montowana w fabryczne otwory pojazdu. Nie wymaga żadnego wiercenia ani spawania. Wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 4 mm. Śrutowana i malowana proszkowo z podkładem antykorozyjnym klasy 5 lakierem ze strukturą. Dodatkowe otwory ułatwiają czyszczenie osłony i poprawiają chłodzenie układu napędowego. Łączy się z pozostałymi osłonami podwozia linii standard, prestige i offroad produkcji HC. Waga ok.8,1 kg.
Montaż bez osłony skrzyni biegów Heavy Cruiser nie jest możliwy.
Pełna i rozbudowana osłona chłodnic, silnika i delikatnego przedniego mostu.Pierwsza i chyba najbardziej konieczna z osłon podwozia.
Przeznaczona do aut z silnikiem diesla CRD !
Rozbudowana i pełna osłona zbiornika paliwa. Solidnie zamocowana w czterech punktach ramy pojazdu. Chroni nisko zawieszony bak przed przetarciem lub rozcięciem.
Zabezpieczenie przodu.Osłania chłodnice, stabilizator i częściowo drążki kierownicze.Przeznaczona pod tuningowe customowe zderzaki stalowe z nisko zachodząca dolną krawędzią.
!! NIE PASUJE DO STALOWEGO ZDERZAKA "ROCZNICOWEGO" ANNIVERSARY I JEGO KOPII !! DO TEGO ZDERZAK INNY PRODUKT
Druga w kolejności od przodu osłona podwozia.Chroni miskę olejową silnika podczas jazdy w terenie.
Może łączyć się z pozostałymi osłonami podwozia HC w wersji STANDARD tworząc pełną osłonę podwozia.
Pełne i sztywne zabezpieczenie skrzyni biegów i reduktora w wersji OFFROAD.Zamocowane w czterech punktach ramy pojazdu.Montaż bez osłony silnika Heavy Cruiser nie jest możliwy.
Pełna i bardzo rozbudowana osłona reduktora skrzyni biegów. Solidnie zamocowana w czterech punktach do ramy pojazdu.Razem z osłoną silnika i osłoną skrzyni biegów HC tworzy sztywną i solidną konstrukcję.